Tuesday, August 23, 2011

Kad Laporan Separuh Penggal Muhammad Afdhaluddin Mohd Yusof Sebagai Ahli Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Teknologi Malaysia 2011 [21 Februari - 21 Ogos 2011]



klik di sini untuk muat turun

Assalamualaikum. alhamdulillah, saya telahpun menghasilkan kad laporan separuh penggal sepanjang saya memegang amanah selaku Ahli Majlis Perwakilan Mahasiswa UTM dari 21 Februari - 21 Ogos. Alhamdulillah, segala berjalan dengan lancar. silakan untuk memberi komen anda dan saranan untuk penambahbaikan bagi penggal yang kedua nanti.

Terima kasih untuk semua yang membantu sejak saya mula berkempen hinggalah hari ini.tanpa dorongan, kata-kata semangat,undian anda, saya mungkin tidak ke mana dan gagal menjalankan amanah ini dengan sebaik-baiknya.

Saya berharap agar sinar ramadhan ini membantu saya menjalankan separuh penggal lagi insyaAllah.

No comments:

Post a Comment