Monday, August 29, 2011

Terima Kasih Sahabat

Assalamualaikum warahmatullah.

Sedih.
Gembira.
Bercampur baur.

Apakah tahap puasaku meningkat dari puasa awam kepada yang lebih tinggi ?
Apakah ramadhan ini telah aku persiapkan dengan pelbagai bekalan yang cukup?
Sempatkah aku untuk bertemu ramadhan di tahun hadapan?
Dosa menggunung tinggi tidak terhingga
Andai ini ramadhan terakhir..
Moga aku masih diberi peluang untuk bertemu lagi di tahun hadapan.

Alhamdulillah.usia kini genap 21 tahun mengikut perkiraan hijrah.
Kerana aku lebih bangga lahir di bulan ramadhan. Menjadi anak ramadhan.
Walaupun aku turut berbangga dilahirkan di bulan April,bulan kelahiran Nabi Muhammad s.a.w .pagi 28 ramadhan 21 tahun lalu,aku dilahirkan.

dan kini..
kadangkala aku sendiri malu. Apakah sumbanganku terhadap ibu bapa,adik beradik,rakan-rakan,ummat dan islam sendiri.

Sultan Muhammad Al Fateh berjaya menawan Kota constantinople sewaktu berumur 21 tahun.
Ibnu Sina telah menyumbang banyak buku tentang perubatan sewaktu umur belasan tahun.

aku ??
sujud pohon keampunan dari Allah, berapa banyak dosa yang dilakukan.
kemaafan dari Rasulullah, berapa banyak sunnah yang diri ini tinggalkan.
kepada keluarga, kerana kurang waktu bersama baik semasa cuti mahupun semasa kuliah berjalan.


**************************************************************************

terima kasih untuk kawan-kawan,teman-teman,sahabat yang memanjatkan doa sempena ulang tahun ini. Walaupun ada yang baru kenal,dah lama, dah lama tapi hilang berita, kenal melalui facebook sahaja, terima kasih saya ucapkan.




























apa lagi yang saya harapkan dari kalian,ini semua sudah cukup dan lebih dari cukup.

Ya Allah, kau tempatkanlah sahabat-sahabatku ini syurgaMu yang tertinggi.amin,






TemaN..
JikA Hari Ini ku t`Lalu
Gembira, SedaRkanLah Aku
Dengan Amaran2 ALLAH..
JikA Ku BerseDih Tanpa KaTA,
PujukLah Ku DengaN TarbiAh
penciPTa..
JiKa Ku Lemah TiDak
BerdaYA, IngatkaNku DengaN
KehebAtan Syurga..
Jika Antara Kita Ada TemboK
yanG MemiSahKan, Ajak Lah
ku MeleraiKan SeGera..
Jika Pernah Hatimu TerLUka,
LuahkAnLah Agar Aku
Berubah..
BerjaNjiLAh TemaN, UkhWAH
kiTA untuK selAMANYA



terima kasih kepada anda semua. Semoga Allah memberi ganjaran yang berlipat ganda.amin
              .

 Aidil Ibrahim 

                                                       
 
 
Farhan Azhar      Aizuddin Kb   Ahmad Lutfi  Haq Zainal
 
Farrah Izzatun   Muhammad Fareez Khan     Puteri Balqis

Shafiq Ghazali   Abd Wahid   Ahra Ariff   Nur Syahirah Haris
 

Fazli Halim    Nurul Nadia Osman


PQa Muhammad  Nur Hidayah Mashoor Idris Shamsuddin
 Wawa Yusof  Wan Frâny Muhtaddin Masbak  Zaa Leyhwa  Alfaidhi DzulkifliNur Nadia Mohd Kassim Dja Khadeeja  Nur Fahimah Ahmad 

No comments:

Post a Comment